1) Jak mám zaplatit platbu převodem na účet?
Po dokončení objednávky Vám na email přijde potvrzení objednávky s instrukcemi k platbě, které využijete, pokud jste zvolili bankovní převod. Pokud Vám email nedorazil, zkontrolujte prosím složku spam. Poté stačí ze své banky zaslat platbu na číslo účtu, variabilní a konstantní symbol či případně IBAN a BIC/SWIFT kód z emailu. Připsání částky na náš účet trvá většinou 2-3 pracovní dny. Až poté bude vaše objednávka odeslána.

2) Email mi nedorazil. Co s tím?
Zkontrolujte prosím složku spam. Pokud není email ani ve spamu, tak nás prosím kontaktujte na email eshop@gamekeepers.cz. Do emailu nezapomeňte napsat své číslo objednávky a jméno, na které byla objednávka vytvořena.

3) Nemám bankovní účet. Jak můžu zaplatit platbu převodem?
Platbu převodem lze uhradit také na poště. Více info zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/postovni-poukazka-a

4) Budou přidány další možnosti platby?

Momentálně máme v plánu přidat Paysafecard.

5) Kdy mi přijde zboží?
Zpravidla by vaše zboží mělo přijít do 1-2 týdnů. Pokud čekáte déle než 3 týdny, kontaktujte nás prosím na email eshop@gamekeepers.cz.

6) Kdy budou přidány další produkty do eshopu?
Momentálně jsou další produkty ve fázi plánování. Vše bude záviset na vašem zájmu a na úspěchu současných produktů.